شکایت دانشگاه از خدمات نظافتی پس از خراب شدن 20 سال تحقیق در فریزر

لیست عنوان

موسسه پلی تکنیک Rensselaer گفت که خدمات نظافت نتوانسته به درستی یک سرایدار را آموزش دهد و به دنبال خسارت 1 میلیون دلاری است.

به مدت 20 سال، یک استاد موسسه پلی تکنیک رنسلر روی چیزی کار می کرد که دانشگاه آن را به عنوان کار بالقوه پیشگامانه توصیف کرد.

همه چیز با چرخاندن تصادفی سوئیچ به پایان رسید.

دانشگاه به دلیل نقض قرارداد و عدم آموزش صحیح سرایداری که قطع کننده مدار را در سپتامبر 2020 خاموش کرد، برق فریزر را قطع کرد و محتویات آنشکایت را از بین برد، به دنبال خسارت 1 میلیون دلاری از Daigle Cleaning Systems در آلبانی، نیویورک است. به شکایتی که در این ماه در دادگاه عالی شهرستان رنسلر ارائه شده است.

سرایدار، جوزف هرینگتون، در بیانیه‌ای گفت که نگران شده است زیرا «آژیرهای آزاردهنده» از فریزر می‌آمد و نگران بود که «شکن‌های مهم» خاموش شده باشند. اما به جای اینکه آنها را به موقعیت “روشن” تبدیل کند، دادخواست می گوید، او آنها را خاموش کرده بود.

در این دادخواست که توسط اتحادیه تایمز آلبانی گزارش شد ، رنسلر گفت که آقای هرینگتون “فردی با نیازهای ویژه است”، اما دانشگاه کارفرمای او را به عدم ارائه آموزش کافی در مورد “چگونگی کار با تجهیزات تخصصی و ظریف” متهم کرد.

Rensselaer و شرکت نظافت بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مشخص نبود که چه نوع تحقیقی در آزمایشگاه انجام می شد، اما طبق دادخواست، این کار توسط KV Lakshmi ، استاد و مدیر مرکز تحقیقات انرژی خورشیدی بیوشیمیایی Rensselaer نظارت می شد. طبق این دادخواست، دکتر لاکشمی در حال انجام “تحقیقات سطح بالا” در داخل ساختمان آزمایشگاه Cogswell در محوطه دانشگاه در تروی، نیویورک بود. منهای 112 درجه فارنهایت).

در این دادخواست آمده است که یک نوسان کوچک دما حتی فقط چند درجه باعث آسیب فاجعه‌بار می‌شود و بسیاری از کشت‌ها و نمونه‌های سلولی ممکن است از بین بروند. برای احتیاط اگر دمای فریزر به منفی 78 درجه یا به منفی 82 درجه کاهش یابد، زنگ هشدار به صدا در می آید.

در 14 سپتامبر 2020، زمانی که دمای فریزر به منفی 78 رسید، زنگ هشدار به صدا درآمد. در این دادخواست آمده است که دکتر لاکشمی و کارکنانش “برای رسیدگی به علت و حفاظت از کشت‌های سلولی، نمونه‌ها و تحقیقات فوراً اقدام کردند.” کشت‌های سلولی و سایر نمونه‌ها در آن زمان آسیبی ندیدند و دکتر لاکشمی با سازنده فریزر تماس گرفت تا خدمات اضطراری را تعیین کند. اما به دلیل محدودیت‌های کووید-19، طبق دادخواست، فریزر نمی‌تواند بلافاصله سرویس شود.با ادامه به صدا در آمدن آژیر، دکتر لاکشمی یک جعبه قفل ایمنی روی پریز و پریز فریزر نصب کرد که در آن یادداشتی با حروف بزرگ نوشته شده بود که نباید آن را جابجا کرد یا از برق جدا کرد و نیازی به تمیز کردن نیست. در این دادخواست آمده است که او دستورالعمل‌هایی را برای نحوه بی‌صدا کردن صدای بوق اضافه کرده است.

چند روز بعد، در 17 سپتامبر، آقای هرینگتون که وظیفه تمیز کردن آزمایشگاه را بر عهده داشت، قطع کننده مدار فریزر را خاموش کرد و باعث شد فریزر خاموش شود و دمای آن به منفی 32 درجه سانتیگراد برسد.آقای هرینگتون در اظهارات خود گفت که زنگ هشدار در طول شب ادامه داشت. او گفت که به جعبه برق نگاه کرد و با راهنمای قطع کننده ها مشورت کرد. آقای هرینگتون گفت که بر این باور است که شکن های فریزر خاموش هستند و طبق این دادخواست “او آنها را دوباره روشن کرد تا مطمئن شود که به محافظت از تجهیزات کمک می کند”. در این دعوا آمده است که او می‌دانست «شکن‌ها چقدر مهم هستند، زیرا پدرش در کارخانه/توسعه‌های آب و برق در کالج دیگری کار می‌کند».اما آقای هرینگتون راهنمای شکن را اشتباه خوانده بود. دعوی می گوید به جای انتقال بریکرها به حالت روشن، حدود ساعت 8:30 شب آنها را به حالت خاموش منتقل کرد.بر اساس این دادخواست، “او باور نداشت که کار اشتباهی انجام داده باشد، اما فقط سعی می کرد کمک کند.”

در این دادخواست آمده است که دانشجویان فارغ التحصیل روز بعد متوجه شدند که محتویات فریزر قابل ذخیره نیست.

در این دادخواست آمده است: «اکثر نمونه‌ها در معرض خطر قرار گرفتند، از بین رفتند و غیرقابل نجات شدند و بیش از 20 سال تحقیق را تخریب کردند.»

ارسال به واتسپ
ارسال در تگلرام
پست در توئیتر
ایمیل به دوستان
ارسال به اسکایپ
ارسال در فیسبوک
ارسال به لینکدین
ارسال در پینترست
Reddit
VK
OK
Tumblr
StumbleUpon
Mix
Pocket
XING
پرینت صفحه

عضویت در خبرنامه هیدروپونیک ایران

از آخرین اخبار جا نمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات در هیدروپونیک ایران برای هیدروپونیکیها برای گیاهان و گلخانه ها
تبلیغ در اینجا: طرح b2
تبلیغات-در-هیدروپونیک-ایران-برای-هیدروپونیکیها-برای-گیاهان-و-گلخانه-ها در اندازه 400 در 350
تبلیغ شما طرح b3

هیدروپونیک ایران در شبکه اجتماعی

محصولات فروشگاه هیدروپونیک ایران

پستهای وبلاگ هیدروپونیک ایران

هنوز در دوره های آموزشی هیدروپونیک ایران ثبت نام نکردید؟

همین حالا ثبت نام نمایید

دوره های آموزشی هیدروپونیک ، کشت بدون خاک
هیدروپونیک ایران

هیدروپونیکی شوید