وضعیت فعلی
ثبت نام نشده
قیمت
‎ریال ۱۵۰٬۰۰۰

آموزش کشت شناور هیدروپونیک
Raft System یا کشت عمیق آبی Deep Water Culture

هیدروپونیک ایران - آموزش هیدروپونیک به روش کشت شناور در خانه

اگر قبلا ثبت نام کردید، وارد شوید:

با خریداری دوره به صورت یکبار پرداخت، تا همیشه به محتوای دوره و تغییرات و افزودنیهای آن دسترسی دارید.

محتوای اصلی دوره به صورت متنی است. دوره دارای محتوای تصویری و ویدیویی است. محتوای دوره به روزرسانی میشود.

محتوای دوره برای کسانی که قبلا دوره را خریداری نمودند، پس از هر بار به روزرسانی دربردارنده محتوای جدید نیز خواهد بود.

بله، شما همه چیز را از آغاز کاشت بذر و نشاء می آموزید. با برداشت گیاهان مختلف که در لیست دروس آمده است آشنا میشوید. اما در این دوره روش ترکیب کودهای مختلف به منظور ساخت یک محلول غذایی دلخواه آموزش داده نمیشود. اما درباره استفاده از کودهای رایج بازار برای کشت بذرها و نیز روش استفاده کود هیدروپونیک آموزش داده میشود و شما نیز میتوانید سوالات خودتان را از مدرس بپرسید.

خیر، شما یاد میگیرید با کم ترین هزینه ها، یک سیستم هیدروپونیک از نوع شناور بسازید. هدف ما در هیدروپونیک ایران، کمک به شما در درآمدزایی از طریق آموزش هیدروپونیک خانگی و سپس توسعه مهارت شما برای راه اندازی گلخانه در صورت امکان است. پس به شما اصلا توصیه نمیکنیم که دستگاه هیدروپونیک بخرید، بلکه ما به شما روش کار این دستگاه ها را آموزش میدهیم. شما خودتان خواهید توانست یک دستگاه غیرخودکار، یا نیمه اتوماتیک بسازید.

بله، شما یاد میگیرید، چه مراقبتهایی از بذر پس از کاشت انجام دهید. بایدها و نبایدها را می آموزید. همچنین تمام لوازم به شما معرفی میشود. همچنین در شرایط مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم آموزش میبینید که چطور با آموزش کشت شناور هیدروپونیک ، گیاه تولید کنید.

شما یاد میگیرید، در خانه و پس از توسعه مهارتهای خودتان در گلخانه، برای خودتان و خانواده و حتی با هدف تجاری، گیاهان خوراکی مثل سبزیجات برگی مثل کاهو و ریحان، سبزیجات میوه ای مثل گوجه و … پرورش دهید. این آموزش از ابتدای کاشت بذر شروع می شود. تمام وسایلی که لازم دارید، معرفی میشود، لوازمی که باید بخرید نیز به شما گفته میشود که از کجا میتوانید تهیه کنید. البته توصیه ما این است که با وسایل دورانداختنی که در خانه پیدا میشود شروع کنید و حتی بذرهایی که در فصول مختلف پیدا میشود کار کشت را شروع کنید.
آیا میدانستید با استفاده از بذرهای گیاهانی که میخورید میتوانید آنقدر گیاه داشته باشید، که دیگر جایی برای خودتان در خانه نباشد؟ همین حالا در دوره ثبت نام نمایید.

همانطور که بالاتر گفتیم برای شروع نیازی به خرید وسیله ندارید و با هیچ هزینه ای میتوانید شروع کنید. در صورتی که بخواهید وسایل برقی تهیه کنید هزینه تهیه لوازم، حدودا 150 تا 500 هزارتومان خواهد شد. برخی از لوازم را میتوانید از وسایل موجود در خانه که در دوره آموزش کشت شناور هیدروپونیک پیشنهاد میدهیم انتخاب کنید.

بله، با توجه به این که مخاطبان این دوره : آموزش هیدروپونیک درخانه ، گستره وسیعی از کاربران هستند، آموزش تهیه محلول غذایی هیدروپونیک یا ساخت کود اختصاصی هیدروپونیک داده نمیشود. میتوانید این دوره را جداگانه در هیدروپونیک ایران بگذارنید. اما دستور ترکیب کودهای آماده موجود در بازار برای ساخت کود هیدروپونیک آموزش داده میشود. این آموزش ساخت کود هیدروپونیک برای محصولات سبزیحات برگی مانند کاهو ارائه میشود.

آموزش ساخت ترکیب کود هیدروپونیک برای گیاهان دیگر که میوه دار هستند مانند گوجه و خیار در دوره آبیاری قطره ای ارائه میشود.

بله، تمام احتیاجات عمومی گیاهان و سپس احتیاجات اختصاصی گیاهان، در دوره آموزش کشت شناور هیدروپونیک گفته میشود. مدت زمان پرورش هر گیاه نیز گفته میشود. در درسها درباره محاسبه میزان نور مورد نیاز هر گیاه و دستگاه های دم دستی که ممکن است داشته باشید خواهیم گفت. به شما وسایل ارزان قیمت که بتوانید رطوبت محیط پرورش گیاه را کنترل نمایید معرفی میکنیم.

برای پاسخ به این سوال، بهتر است از طریق صفحه تماس با ما، یا آیکون چت موجود در سایت و یا پیام مستقیم: Direct در اینستاگرام، سوال بپرسید و گیاه مورد نظر خودتان را اعلام نمایید. همانطور که گفته شد، شما یاد میگیرد، سبزیحات برگی را در خانه پرورش دهید.

با توجه به تمرکز ما بر حفظ سلامتی شما و درآمدزایی، محتویات دوره به صورت کاربردی تهیه شده است. این آموزش دارای نکاتی است که موجب موفقیت شما میشود . به دلیل نیاز آموزشی متفاوت کاربران، شما میتوانید درباره هر درسی با مدرس گفتگو نمایید. از طریق تماس تلفنی (اینترنتی مثل واتسپ) یا ویدیویی (نمایش وضعیت پرورش گیاهان) با مدرس ارتباط برقرار میکنید.

همچنین شما به فایلهای نمایشگاه گل و گیاه بین المللی تهران دسترسی خواهید داشت که شامل اطلاعات کامل همه شرکت‌کنندگان و کاتالوگهای برخی از شرکت کنندگان نمایشگاه است. در این کاتالوگها نام شرکتهای تولید کننده لوازم و تجهیزات گلخانه ای به همراه تلفن و آدرس و اطلاعات دیگر قرار گرفته است.
از طریق ارتباط با مدرس میتوانید به رفع اشکال یا ارتقای مهارت های خودتان بپردازید.

از طریق گروه های هر دوره آموزشی میتوانید با دیگر شرکت کنندگان دوره ارتباط داشته باشید. از تجربیات آنها آگاهی کسب کنید.

در صورت جدیت در کار میتوانید اعلام آمادگی نمایید تا هنگام نیاز به تهیه سبزیجات مختلف، به شما سفارش داده شود.

در صورت تمایل میتوانید در آینده درباره همکاری برای تولید در خانه با ما گفتگو نمایید. شرایط مشتری و تولید شما بررسی و بهترین تصمیم به شما پیشنهاد داده میشود.

بله شما میتوانید سوالات و ابهاماتی که در کشت هیدروپونیک در خانه به روش کشت شناور به آنها برخورد میکنید را از مدرس بپرسید.

روی دکمه ثبت نام در دوره کلیک نمایید، پس از رفتن به درگاه پرداخت بانک و برگشت موفقیت آمیز از بانک، به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت. لازم است هنگام اتصال به صفحه بانک، برای جلوگیری از اختلال، از تغییر آی پی و و-ی پی-ا-ن استفاده ننمایید.
ارتباط شما با درگاه پرداخت اینترنتی امن است. ارتباطات کاربران در وب سایت هیدروپونیک ایران بر پایه https صورت میگیرد و ارتباط شما از کامپیوتر شما تا وب سایت قابل شنود نیست. پس با خیال راحت میتوانید خرید انجام دهید.

بله، شما میتوانید محصولات خودتان را در بازارهای محلی منطقه خودتان به فروش برسانید. شما میتوانید گیاهان زینتی و گیاهان خوراکی پرورش دهید.

مخاطبین دوره آموزش هیدروپونیک به روش کشت شناور چه کسانی هستند؟

تمام کسانی که میخواهند یادگیری دانش هیدروپونیک را آغاز نمایند. افراد مبتدی و علاقه مندان یادگیری کاشت بذر در سینی نشاء شامل: مردان و زنان کارمند، پسران و دختران دانش آموزش راهنمایی و دبیرستان، زنان خانه دار، جوانان جویای کار در خانه، بازنشستگان و سالمندان و دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی کشاورزی و ابخیزداری و اصلاح نباتات و مدیریت کشاورزی و دانشجویان ارشد مرتبط با کشاورزی و حوزه اب که میخواهند از ابتدا کاشت و کشت به روش هیدروپونیک را بیاموزند.

 اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، برای شرکت در این دوره کافیست روی دکمه ثبت نام در دوره یا افزودن به سبد خرید در همین صفحه کلیک نمایید.
و اگر ثبت نام شما کامل شده است، کافیست وارد حساب کاربری خودتان شده ، سپس به همین صفحه برگردید و روی لیست دروس در پایین به ترتیب کلیک نمایید.
اگر رمز عبورتان را فراموش نمودید، کافیست ایمیل یا نام کاربری خودتان را وارد نمایید تا لینک بازیابی به ایمیل شما (صندوق دریافتی یا صندوق اسپم) فرستاده شود.

هیدروپونیک ایران

هیدروپونیکی شوید