وضعیت فعلی
ثبت نام نشده
قیمت
350000تومان
پر کردن گلدان با لیکا در سیستم قطره ای هیدروپونیک

دوره آموزش هیدروپونیک به روش آبیاری قطره ای درخانه

دوره آموزش هیدروپونیک خانگی به روش آبیاری قطره ای به صورت آنلاین و مبتنی برمتن است و شما میتوانید هر زمانی که بخواهید ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام به محتویات دوره دسترسی دارید. لیست دروس دوره در پایین صفحه دوره قابل دسترسی هستند. پس از ثبت نام در صورت لزوم از کادر ورود در صفحه دوره یا ورود به حساب کاربری در منوی سایت وارد حساب کاربری خودتان در هیدروپونیک ایران شوید.

در این دوره یاد می گیرید، با حداقل امکانات گیاهان خوراکی در خانه پرورش دهید.

در درسهایی که توضیحات متناسب نیاز شما (مرتبط با کشت آبیاری قطره ای) ارائه نشده باشد یا نیاز به توضیحات بیشتر داشته باشید، میتوانید از طریق نوشتن سوال در نظرات یا ارتباط از طریق شماره مندرج در درس اول (با استفاده از اپلیکیشنهای مجازی واتسپ و تلگرام و ایمیل) با مدرس ارتباط برقرار نمایید.

این دوره بر اساس روش آبیاری قطره ای در سیستم هیدروپونیک است.

این دوره علاوه بر اینکه برای پرورش گیاهان به روش هیدروپونیک مناسب است، برای کسانیکه گیاهان را در بستر خاکی نیز پرورش میدهند مناسب است. زیرا میتوانند بیاموزند چگونه یک سیستم ابیاری قطره ای برای گیاهانشان که در خاک قرار دارند راه اندازی نمایند.

توجه: این دوره به مرور زمان کاملتر میگردد و اکنون تعداد درسها و محتوای درسها کم است. همانطور که دوره قبلی (کشت شنارو) به مرور زمان تکمیلتر شده و بازهم میشود، دوره آبیاری قطره ای نیز، به مرور کاملتر میگردد. درسهای بیشتری اضافه میشود و محتوای درسها نیز تکمیل تر میگردد. حتما پیش از ثبت نام نسبت به این موضوع دقت نمایید. حتما صفحه قوانین سایت را بخوانید.

سوال: آیا من از ابتدا همه چیز را یاد میگیرم؟

بله، شما از آغاز کاشت بذر و نشاء آموزش میبنید.

سوال: آیا من باید هزینه زیادی برای لوازم مورد نیاز بپردازم؟

خیر، شما یاد میگیرید با کم ترین هزینه ها، یک سیستم هیدروپونیک از نوع شناور بسازید.

سوال: آیا تمام چیزهایی که برای کاشت بذر و پرورش گیاه لازم دارم به من آموزش داده میشود؟

بله، شما یاد میگیرید، چه مراقبتهایی از بذر پس از کاشت انجام دهید. بایدها و نبایدها را می آموزید. همچنین تمام لوازم به شما معرفی میشود.

سوال: میخواهم بیشتر درباره این آموزش بدانم!

شما یاد میگیرید، در خانه، برای خودتان و خانواده و حتی با هدف تجاری، گیاهان خوراکی مثل سبزیجات برگی مثل کاهو و ریحان، سبزیجات میوه ای مثل گوجه و … پرورش دهید. این آموزش از ابتدای کاشت بذر شروع می شود. تمام وسایلی که لازم دارید، معرفی میشود، لوازمی که باید بخرید نیز به شما گفته میشود که از کجا میتوانید تهیه کنید.

سوال: هزینه ای که باید برای پرورش گیاهان به روش هیدروپونیک در خانه انجام دهم، حدودا چقدر میشود؟

هزینه تهیه لوازم، حدودا ۵۰ تا ۱۵۰ هزارتومان خواهد شد. برخی از لوازم را میتوانید از وسایل موجود در خانه که هیدروپونیک ایران پیشنهاد میدهد انتخاب کنید. تنها وسایلی که در خانه موجود نباشند، نیاز به خرید دارند.

سوال: آیا در این دوره یاد میگیرم که چگونه کود هیدروپونیک بسازم؟

خیر، با توجه به این که مخاطبان این دوره : آموزش هیدروپونیک درخانه ، گستره وسیعی از کاربران هستند، آموزش تهیه کود هیدروپونیک داده نمیشود. میتوانید این دوره را جداگانه در هیدروپونیک ایران بگذارنید.

سوال: آیا نوع احتیاجات هر گیاه مثل نور، دما، رطوبت و مدت زمان انتقال به سیستم هیدروپونیک نیز در این آموزش گنجانده شده است؟

بله، تمام احتیاجات عمومی گیاهان، در این دوره گفته میشود.

سوال: در صورتی که هدف من پرورش نوع خاصی از گیاه باشد، این آموزش برای من مفید خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوال، بهتر است از طریق صفحه تماس با ما، یا پیام مستقیم:Direct در اینستاگرام، پیام بفرستید و گیاه مورد نظر خودتان را از ما بپرسید. همانطور که گفته شد، شما یاد میگیرد، همه سبزیحات برگی و سبزیحات میوه ای را در خانه پرورش دهید.

سوال: آیا این آموزش طولانی و خسته کننده است؟

پاسخ: خیر، این آموزش ، طولانی نیست. جزئیات خسته کننده و علمی در این آموزش بیان نمیشود. اما این آموزش خالی از نکاتی که موجب موفقیت شما میشود نیست. ضمن این که در صورت نیاز کاربران، آموزش کاملتر میشود. مثلا ممکن است ، قسمتی برای کاربر یا کاربران ابهام وجود داشته باشد، آن قسمت به صورت مدون و منظم تکمیل خواهد شد.

سوال: با شرکت در این دوره آموزشی از چه مزایایی برخوردار میشوم؟

پاسخ: شما با شرکت در این دوره آموزشی، به برخی فیلم ها و منابع آموزشی و مقالات اختصاصی مخاطبین این دوره، و مقالات اختصاصی تمام اعضای شرکت کننده در هر دوره، دسترسی خواهید داشت. هیدروپونیک ایران، مقالات مختلفی مرتبط با یک دوره آموزشی خاص، مثل هیدروپونیک در خانه به روش شناور منتشر میکند که مخصوص شرکت کنندگان این دوره است و دیگر اعضا و بازدیدکنندگان سایت نمیتوانند این مقالات را ببینند.

همچنین شما به فایلهای نمایشگاه گل و گیاه بین المللی تهران در فروردین ۹۷ دسترسی خواهید داشت که شامل اطلاعات کامل همه شرکت‌کنندگان و کاتالوگهای برخی از شرکت کنندگان نمایشگاه است.

شما برای شرکت در دوره های بعدی هیدروپونیک در خانه، تخفیف ویژه ای خواهید گرفت. این تخفیف برای دوره پرورش علوفه هیدروپونیک نخواهد بود.

آیا این دوره برای افراد حرفه ای مناسب است؟

خیر، این دوره مناسب افراد مبتدی است که تاکنون کشت هیدروپونیک انجام نداده اند یا در مسیرشان با مشکلات روبرو بوده اند و شکست خورده اند و جزئیات فنی سرگردان‌کننده و ساخت کود آموزش داده نمیشود. این دوره حتی مناسب مهندسین کشاورزی که آشنایی با پرورش گیاه به صورت هیدروپونیک ندارند نیز میباشد.

آیا من میتوانم سوالاتم را در استفاده از این دوره بپرسم؟

بله شما میتوانید سوالات و ابهاماتی که در کشت هیدروپونیک در خانه به روش کشت شناور به آنها برخورد میکنید را به صورت دیدگاه در پایین هر درس مرتبط از ما بپرسید.

سوال: چگونه باید در دوره ثبت نام نمایم؟

روی دکمه ثبت نام در دوره کلیک نمایید، پس از رفتن به درگاه پرداخت بانک و برگشت موفقیت آمیز از بانک، به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت. لازم است هنگام اتصال به صفحه بانک، برای جلوگیری از اختلال، از تغییر آی پی و و-ی پی-ا-ن استفاده ننمایید.

سوال: آیا در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری داشته باشم، میتوانم سوال خودم را بپرسم؟

بله، شما میتوانید، در صفحه مربوطه سوالات خود را درباره این دوره بپرسید و یا از سوالات رایج این دوره استفاده نمایید.

سوال: آیا با یادگیری این دوره، میتوانم به صورت تجاری اقدام به پرورش گیاهان به روش هیدروپونیک در خانه نمایم؟

بله، شما میتوانید محصولات خودتان را در بازارهای محلی منطقه خودتان به فروش برسانید. شما میتوانید محصولات خودتان را به رستورانها و هتلها و همسایگان و فروشگاه های سوپرمارکت و میوه فروشی ها بفروشید.

مخاطبین دوره: افراد مبتدی و علاقه مندان یادگیری کاشت بذر در سینی نشاء شامل: مردان و زنان کارمند، پسران و دختران دانش آموز راهنمایی و دبیرستان، زنان خانه دار، جوانان جویای کار در خانه، بازنشستگان و سالمندان و دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی کشاورزی و ابخیزداری و اصلاح نباتات و مدیریت کشاورزی و دانشجویان ارشد مرتبط با کشاورزی و حوزه اب که میخواهند از ابتدا کاشت و کشت به روش هیدروپونیک را بیاموزند.

هیدروپونیک ایران

هیدروپونیکی شوید