هیدروپونیک ایران

Search

دانلود رایگان مجله مفاهیم مهندسی کشاورزی – انواع نظامهای کشاورزی اختلالات فیزیکی، بیولوژیکی و فیزیکی خاک در نظام کشاورزی متداول

انواع نظامهای کشاورزی اختلالات فیزیکی، بیولوژیکی و فیزیکی خاک در نظام کشاورزی متداول
لیست عنوان

با دانلود مجله مفاهیم مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شامل لینک ۳۰ عنوان از متون آموزشی آشنایی با مفاهیم مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

امروزه‌ بسیاری از پایان‌نامه‌ها، پروژه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان و متنخصصان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کاربرد‌هایی ارزشمند و تحول آفرین در اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ی کشور دارند؛ مقالات این مجله به همت مجموعه‌ای از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های گوناگون کشور تدوین شده است. در این مقالات با ادبیاتی ساده مفاهیمی تخصصی برای خواننده توضیح داده می‌شود. تعریف ساده‌ی واژه‌های تخصصی، قبل از استفاده از آن‌ها در هر مقاله یا نشست امکان درک مطلب را برای هر خواننده‌ای با هر تخصص و هر سطح دانشی فراهم می‌کند. ناشناخته بودن کلیات برخی از مفاهیم تخصصی که در سیاست‌های یک حوزه‌ی اجرایی کاربرد دارند، به معنای آن است که افکار عمومی محروم از امکان نظارت بر این سیاست‌ها هستند.

از این منظر انتشار مقالات «مفاهیم مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی» در واقع پیش نیاز طرح مسائل سیاست‌گذاری کشاورزی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، میزگرد‌های و کارگاه‌هایی است که برای بررسی سیاست‌های توسعه بخش کشاورزی برگزار می‌شود؛ چرا که یکی از مهم‌ترین مشکلات در برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با نمایندگان و حتی مدیران، ناآشنایی برخی از آن‌ها با ادبیات مسئله‌ای است که پژوهش‌گر حاضر در نشست قصد بیان آن‌ها را دارد. گاه اغلب زمان یک نشست برای پیدایی درک اولیه از مسئله طرح شده صرف می‌شود. روشن است که یک نماینده‌ی مجلس یا مدیر در خوشبینانه‌ترین نگاه می‌تواند تنها از تخصص یکی از گرایش‌های رشته‌ی مرتبط با کمیسیون یا حوزه‌ی مدیریتی خود برخوردار باشد، حال آن‌که او در حوزه‌ی گسترده‌ای مسوولیت تصمیم‌سازی یا تصمیم‌گیری دارد که تخصص‌های متعددی در آن کاربرد دارد.
بنابراین هنگامی‌که پیش از برگزاری هر نشست با ارسال مقالاتی، مفاهیم تخصصی مورد نیاز برای دعوت شدگان (اعم از نمایندگان، مدیران و خبرنگاران آن حوزه) توضیح داده می‌شود، در واقع امکان بررسی بخشی از سیاست‌های کشاورزی که تاکنون افکار عمومی امکان پرداختن به آن‌ها را نداشتند فراهم ‌می‌آید.
تا کنون در مقالات این مجله، به عناوین زیر پرداخته شده است:
«نظام‌های کشاورزی»، « واژگان عمومی مهندسی گیاهپزشکی»، «کشاورزی پایدار» و «مدیریت تلفیقی»، «مفاهیم فنی و اقتصادی آبیاری» و «تولید محصول سالم»، «مبانی زراعت» و هم‌چنین مباحث مربوط به مهندسی منابع طبیعی شامل «بیابان زایی و بیابان زدایی»، «شیلات» و «جنگلداری» .

لینک دانلود 

ارسال به واتسپ
ارسال در تگلرام
پست در توئیتر
ایمیل به دوستان
ارسال به اسکایپ
ارسال در فیسبوک
ارسال به لینکدین
ارسال در پینترست
Reddit
VK
OK
Tumblr
StumbleUpon
Mix
Pocket
XING
پرینت صفحه

عضویت در خبرنامه هیدروپونیک ایران

از آخرین اخبار جا نمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات در هیدروپونیک ایران برای هیدروپونیکیها برای گیاهان و گلخانه ها
تبلیغ در اینجا: طرح b2
تبلیغات-در-هیدروپونیک-ایران-برای-هیدروپونیکیها-برای-گیاهان-و-گلخانه-ها در اندازه 400 در 350
تبلیغ شما طرح b3

هیدروپونیک ایران در شبکه اجتماعی

محصولات فروشگاه هیدروپونیک ایران

پستهای وبلاگ هیدروپونیک ایران

هنوز در دوره های آموزشی هیدروپونیک ایران ثبت نام نکردید؟

همین حالا ثبت نام نمایید

دوره های آموزشی هیدروپونیک ، کشت بدون خاک
هیدروپونیک ایران

هیدروپونیکی شوید