داستان تغییر برای نجات خانواده داستان زندگی تغییر کشاورزی از سنتی به مدرن

لیست عنوان

برای ادامه کشاورزی و رشد پایدار خانواده، “وان‌اسکوی‌ها” باید راهی برای رشد کُند کسب و کار خود پیدا کنند. آنها می توانستند زمین های بیشتری برای کاشت ذرت یا سویا بخرند، اما این خانواده اهل روستای هاردین مسیر دیگری را انتخاب کرد.

بیل وان اسکی میگوید:
“پدرم یک مزرعه سرگرمی ۴۷ هکتار داشت، اما این فرصتی برای ارائه درآمد برای خانواده اش یا برای آوردن نسل دیگری نبود. بنابراین، هنگامی که ما اینجا را خریدیم، همسرم و من در سال ۱۹۸۳ به اینجا برگشتیم، و به دنبال مزرعه خودمان بودیم، ” .

و با پسرانش، متیو، فیلیپ و وسلی، یک بار دیگر علاقه خود را به کشاورزی پی‌گرفتند، درآمد انها از زمین برای پایدار نگه داشتن خانواده کافی نبود.

بیل گفت: “ما نمیخواستیم مقدار زیادی از هکتارها را در سراسر حومه پراکنده کنیم.”

بنابراین از پرورش یونجه در مزرعه دست کشیدیم و یک گلخانه ۳۶۰۰ فوت مربعی برای رشد سبزیجات در سال ۱۹۹۹ ساختیم. در سال ۲۰۰۴، گلخانه ای با ابعاد ۴۳۰۰۰ فوت مربع اضافه کردیم.
به جای رشد یک محصول، وان اسکوی ها، گلخانه خود را به سازه های کوچک تقسیم کردند تا سبزیجات مختلف شامل گوجه فرنگی، کاهو، بادمجان، خیار و فلفل تولید نمایند.

هنگامی که آنها برای اولین بار شروع به کار کردند، محصولاتشان را به قیمت عمده میفروختند. در سال ۲۰۰۸ آنها با تقاضای رو به رشد مشتریانی که مایل به خرید مستقیم از مزرعه بودند، روبرو شدند، به این ترتیب آنها برنامه کسب و کار خودشان را راه انداختند و اسمش را گذاشتند:
CSA (Community supported farming)
که در آن خریداران برای دریافت سهمی از تولید مزرعه اشتراک دریافت مینمودند.

آنها همچنین در بازارهای کشاورزی محصولاتشان را می فروختند. این استراتژی است به آنها کمک کرد تا در یک بازار در حال تغییر باقی بمانند. زیرا میتوانستند تغییر بازار و میل انبوه مشتریان را بفهمند.

“به عنوان کشاورزان ما باید به دنبال روش های جدید برای ارتباط با مصرف کنندگانمان باشیم. بنابراین، آنها می بینند که ما چه کار می کنیم. بیل همچنین گفت: بنابراین ما می بینیم که آنها چه چیزی نیاز دارند.”

برای رعایت تقاضاها، هفت هکتار به تولید در فضای باز برای رشد سیب زمینی، تربچه، شلغم، پیاز و سایر سبزیجات افزوده شده است. آنها همچنین با سایر مزارع خانواده همکاری می کنند تا به برنامه CSA از جمله ذرت شیرین و میوه ها اضافه شود.

بیل در حال بررسی یک مفهوم جدید بر مبنای برنامه CSA در مورد نیازهای غذایی مشتریان است.

“ما در حال تلاش برای رشد ارزش غذایی هستیم. اضافه کردن اقلامی مانند کلم بروکلی، کلم بروکسل و کلم گل، که دارای ویتامین ها و مواد معدنی بالا برای سیستم گوارش انسان است. بیل می گوید: ما می توانیم بسیاری از مواد مغذی را از این محصولات جذب کنیم.”

او امیدوار است یک کتاب آشپزی، به مشتریان در درک نیتزهای غذاییشان و توسعه مزرعه برای تولید محصول محصول بیشتر کمک نماید. و سیستم هیدروپونیک تبدیل به دارایی با ارزشی شود.

هنگامی که سبزی ها را به روش هیدروپونیک پرورش می دهید، آنها تمایل دارند که کمی باشکوه تر و جذابتر و وسوسه کننده تر باشند. ما می توانیم محصولی را که برای شما مفید است را رشد دهیم تا طعم خوشمزه تری داشته باشد و سپس دستورات آشپزی برای یک غذای ارزشمند ارائه نماییم.

اگرچه او تمرکز بر روی مشتریانش را هرگز تغییر نخواهد داد، اما تاریخ درس خوبی به او داده است، مزرعه به تلاشهای جدید در آینده نیاز خواهد داشت.

وان اسکوی گفت: “من می بینم که خانواده های فرزندانم رشد می کنند و می خواهند در مزرعه باقی بمانند، ما باید درآمد خالص بیشتری را تولید کنیم.” “همانطور که گفتم، ما باید به راهمان برای گسترش کسب و کار و افزایش سودخالص نسبت به قبل، ادامه دهیم”.

ارسال به واتسپ
ارسال در تگلرام
پست در توئیتر
ایمیل به دوستان
ارسال به اسکایپ
ارسال در فیسبوک
ارسال به لینکدین
ارسال در پینترست
Reddit
VK
OK
Tumblr
StumbleUpon
Mix
Pocket
XING
پرینت صفحه

عضویت در خبرنامه هیدروپونیک ایران

از آخرین اخبار جا نمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات در هیدروپونیک ایران برای هیدروپونیکیها برای گیاهان و گلخانه ها
تبلیغ در اینجا: طرح b2
تبلیغات-در-هیدروپونیک-ایران-برای-هیدروپونیکیها-برای-گیاهان-و-گلخانه-ها در اندازه 400 در 350
تبلیغ شما طرح b3

هیدروپونیک ایران در شبکه اجتماعی

محصولات فروشگاه هیدروپونیک ایران

پستهای وبلاگ هیدروپونیک ایران

هنوز در دوره های آموزشی هیدروپونیک ایران ثبت نام نکردید؟

همین حالا ثبت نام نمایید

دوره های آموزشی هیدروپونیک ، کشت بدون خاک
هیدروپونیک ایران

هیدروپونیکی شوید